Livrare si retur

Livrare

- se realizeaza prin intermediul unei firme de curierat rapid.

  • Taxa de transport este intre 17 - 24 RON ( in functie de greutatea coletului) pentru comenzile mai mici de 489 RON.
  • Comenzile de peste 489 RON vor beneficia de TRANSPORT GRATUIT.

Termenul de livrare al produselor comandate de pe www.zeusnutripower.ro, in mod normal se incadreaza intre 2 zile si 7 zile, din momentul inregistrarii comenzii dvs. 

  • Comenzile plasate, in zilele lucratoare, pana in ora 13:00 vor fi livrate in 24 h.
  • Comenzile plasate dupa ora 13:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare, si vor fi livrate la dvs. in 48h de la plasarea comenzii.
  • Comenzile primite vineri pana in ora 13:00 vor fi livrate la dvs. Sambata sau Luni, iar cele primite Vineri dupa ora 13:00 vor fi expediate luni si livrate la dvs. Marti.

 Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si SC Zeus Nutripower SRL (www.zeusnutripower.ro) sunt reglementate oficial de OUG34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă, pentru produse, de la data primirii lor de către consumator

 

Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

 Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Zeus Nutripower SRL!


 Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Zeus Nutripower SRL!

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat
• Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intact
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC Zeus Nutripower SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

IMPORTANT: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).